lørdag den 25. november 2017

Nogen gange er det sundt at smage sin "egen kage"

En af de (mange) ting jeg virkelig nyder ved at have en patchworkbutik. Det er sycafeerne, hvor hygge og kreativitet er i højsædet.

Lige nu har jeg sycafe en gang om ugen skiftevis onsdag formiddag og tirsdag aften. Og så har jeg en sycafe søndag efter lørdagsåbent. Lyder det kryptisk?

Forklaringen er den, at jeg har åbent den anden lørdag i måneden. Og det er dermed ikke altid, at det er anden søndag, som kommer efter den anden lørdag. Kig selv efter på en kalender, så ved du, hvad jeg mener. Og ellers, stol på mig. Det er rigtigt.

Billeder er en anden ting, som jeg og de fleste af os kan lide. Dejligt at se hvad andre har gang i. Få ideer og inspiration. Men en hel del er ikke vilde med at blive fotograferet. Jeg har en mor, som er totalt allergisk overfor det. Og har truet med, at hun aldrig vil sidde sammen med mine skønne børnebørn, hvis jeg absolut skal tage billeder.

Men det er bare sådan, at jeg jo gerne vil have et fysisk minde om hende og ungerne. Ligesom du gerne vil se, hvad der sys andre steder. Det er noget andet end at høre om det, ik.

I onsdag kunne jeg for en gangs skyld komme med i "pralerunden". Det er der, hvor vi stolte og med ranke rygge viser frem. Og det er populært og essensen i det at mødes flere.
Men Bente tilbød frisk at tage billede af mig. Og jeg løftede quilten op, præcis som jeg har set det gjort. Men Bente var snu og ventede, til jeg sænkede den. Og vupti, surprise - der stod jeg.

Nogen gange er det sundt at smage sin "egen kage". Og det gjorde jeg.

Jeg har splittet billedet op i 50 dele, som du kan samle. God fornøjelse og rigtig god weekend til dig.

Jeg har brugt lidt tid på at skrive og oprette puslespil. Så jeg håber, at du vil sætte et flueben eller skrive en hilsen. Det vil jeg blive glad for.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


6 kommentarer:

  1. Det er en ren nydelse og fornøjelse HVER lørdag <3
    Kh. Anne N. C.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anne. Dejligt at du nyder det.
      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet
  2. Hyggeligt med dine puslespil hilsen Kamilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at vide. Tak Karina.
      Glade hilsner
      Laila
      Baliquilt

      Slet
  3. Hej Laila! Ha ha, så kan du lære det, kan du!! Du ser altså lidt sjov og lidt forbavset ud, det var hyggeligt, at Bente lod dig "smage din egen kage", som du selv siger. Det er nogle dejlige quilte, du og din usynlige veninde viser frem, der er god grund til at prale. Tak for puslespillet, det er altid hyggeligt, kærlig hilsen Inger R.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, dejligt at du synes om dem, Inger.
      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.