lørdag den 14. oktober 2017

Quilt med hænder

Restetæpper er altid flotte og rester kommer enhver patchworker hurtigt i besiddelse af. Dem som samler på dem, vil mene at et stykke stof, der er skåret af - det er en rest. Og så er dem , som samler de bitteste små stykker.

Yvonne har syet en super skøn flot restequilt. Jeg kalder den "quilt med hænder". Normalt når jeg tager billeder bliver det "quilt med ben og fødder". Men her er det altså "quilt med hænder".

Jeg har skilt den ad igen længere nede, du kan samle den, hvis du har lyst.

Uanset hvad du vælger, så ønsker jeg dig en god weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

PS Husk et par sting om dagen, det hjælper på sagen.








1 kommentar:

  1. Hej Laila! Tak for puslespillet, hyggeligt! Hun er kreativ, hende Yvonne, sikke dog et tæppe, superflot!! Fantastisk resultat af en sjov måde at bruge sine rester på, flot! Jeg elsker bare farvestrålende quilts! Dejligt, når nogen gider vise deres ting frem, tak for det! Og dejligt når du, Laila, gider at lave puslespil af det, samt glæder os andre med det på bloggen, tak for det! Mange hilsner til alle, fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.