lørdag den 12. august 2017

Breakfast på engelsk samt bragende flotte og betagende quilts


I skrivende stund har jeg har været til Festival of Quilts i Birmingham i to dage. Det har været to dage spækket med inspiration alle vegne. Quilten på billedet herover har vundet i kategorien "Pictorial Quilts". Den er syet af en hollænder, som hedder Janneke de Vries-Bodzinga. Den er maskinsyet og applikeret med maskinbroderi. Der er anvendt håndfarvede stoffer, bomuld, silke og glitterstoffer.

Gensyn med kolleger, søde mennesker fra patchworkturene og megen hyggelig small talk med nye imødekommende quiltere.

Jeg nyder English Breakfast, men må konstatere, at ude er godt, men hjemme er bedst. Min mands Full Monty bacon, æg, pølser, bønner og champignon er bedst.

Du får en af de betagende flotte og bragende smukke quilts i dag. Den har jeg skilt ad, men du kan helt sikkert samle den igen.



God fornøjelse

Glade hilsner
Laila

BaliQuilt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.