lørdag den 22. juli 2017

Firben i Prag

I april 2017 så jeg denne flotte kamæleon i Prag. Det var på udstilling ved Prag Internationale Patchwork Meeting. Og ja, jeg fik sgisme kaldt den et firben, da jeg oprettede puslespillet.


Prag er en fantastisk by, som jeg kan besøge igen og igen. Og når der oven i den hyggelige by, de mange smukke bygninger og kølige mørke øl, også er en patchworkudstilling og ditto butikker - jamen så er jeg klar.

BaliQuilt arrangerer igen til april en tur til Prag. Der bliver afgang 6. april og der vil være et begrænset antal pladser på turen. Indholdet bliver lidt anderledes end ellers, men det skal du nok høre mere om.

Du kan kontakte mig, hvis du vil på listen over interesserede deltagere. De får nemlig besked som de første, når programmet er klar. Send mig en mail på laila@baliquilt.dk





Rigtig god weekend og god fornøjelse med puslespillet.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


6 kommentarer:

  1. okay tidsfordriv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre
      Glade hilsner
      Laila
      Baliquilt

      Slet
  2. Hej Laila! Tak for puslespillet, det er altid hyggeligt. Mange hilsner Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Så dejligt, at du synes om dem.
      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet
  3. Koser meg med puslespillene du legger ut! Tusen takk! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. åh, det er så skønt at høre.
      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.