tirsdag den 2. maj 2017

Hvor mange kan du klare - 475 ?

Kære patchwork-ven

Maj måned og jeg tror, der er rekord denne måned. I antallet af nyheder. 475 stk, det er da noget, ikk. Og indrømmet, de aller fleste er den nye tråd. Men alligevel, synes jeg, det er ok at prale lidt med så mange nyheder.

Beslutningen om at skifte gode gamle 100 meter bomuldstråd ud med noget så fjollet som 200 meter polyestertråd har krævet mange overvejelser. Og nu skal jeg så overbevise dig om, at det er den rigtige beslutning. Det er jeg fuldstændig sikker på, og en af grundene er det mega store udvalg af farver. Men der er andre grunde, det hører du mere om.

Du kan lynhurtigt se alle de skønne farver tråd ved at klikke her.

Husk på, en god tråd er en perfekt begyndelse på dit næste projekt ❤

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.