lørdag den 15. oktober 2016

Smuk dresdenblok i skaktern

Jeg tilbringer weekenden i Bremen, hvor min mand arbejder. Fredag holdt jeg kontordag på hotellet, mens han arbejdede på Kelloggs. Og så den nye video fra Missouri Star Quilt Company. Hun syede den smukkeste dresdenblok i skaktern. Du kan se videoen her. 

Og er du interesseret i linealen, så har jeg den hos BaliQuilt. Spændende om den er med i den næste magasin fra MSQC.

Du får Jenny som puslespil, god fornøjelse og hav en skøn weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.