fredag den 23. september 2016

Med livet som indsats

Kære dig,
For ikke så længe siden så jeg et opslag på facebook. Ja, der kan findes meget både godt og skidt der. Historien var skrækindjagende. Havde der ikke været en lille video med, som tydeligt var taget på stedet. Ja, så havde jeg ikke troet på det, der blev fortalt.

Med livet som indsats
Opslaget var skrevet i en bus på vej fra Jylland til København eller omvendt. Det er for så vidt ikke så vigtigt. Personen sad på forreste sæde. Og kunne se chaufføren sidde med en ipad lagt på rattet. Han kørte 100 km/t på en befærdet motorvej. OG betjente ipaden imens. Det var med livet som indsats, at passagererne var med bussen. Senere er det meldt ud, at vedkommende er afskediget. Og der skete ingen uheld, men det var vist kun held.


Tag trygt afsted med BaliQuilt
Når jeg arrangerer tur med bus, så benytter jeg samme selskab og chauffør. Han har mange års erfaring i kørsel med turistbus. Og har kørt bjergkørsel ad smalle snoede veje - fortalte på vejen på til Haut Konigsberg i Alsace i sidste uge, at han har prøvet at skulle bakke 5 km ned ad en sådan bjergvej.
Jeg oplevede ekspertisen, da vi sidste år bakkede ned langs kajkanten til vores Botel i Prag. Det betyder meget med både sikker og behagelig kørsel. Og det har jeg sørget for på mine ture. 


Jeg glæder mig til at følges med dig på en tur  💕

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt





KØB din plads, før det er for sent





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.